Isnin, 2 Mac 2009

RESULT SPM!!


sebelum aku nak sentuh bab spm niee....

aku teringatkan sorang kawan aku yang memang boleh dikatakan baik hati...

orangnya manis,suara best,bekas ajk disiplin asrama,

NAZIHAH BT IBRAHIM....

aku harap dia cepat sembuh drpd penyakitnya

aku baru tau yang dia ada sakit jantung berlubang,,,,

aku dapat tahu sebelum dia dibiuskan untuk pembedahan malam tu....

sedih dan terkilan aku sebab baru dapat tau....

perasaan aku rasa sedih sangatt...

tp nak buat mcamna,,Allah nak uji dia....

mungkin ada hikmah disebaliknya!!!

aku harap aku dapat jumpa dia lagi masa nak ambil result bulan mac nanti!


ura-ura yang aku dengar,result akan kuar pada 12 mac nie...

fuhhh,takut sangat laa,,,

aku amik 12 subject....

aku skor pun mesti la 12a1...

tapi aku memang x yakin pun dapat full semua,

tapi walau ape pun aku redha segala ketentuan itu nanti...


chaiyyyokkk!!!!!!

2 ulasan:

  1. hahahhaa..
    terkjt si nazihah ko tls psl dia..

    BalasPadam
  2. clah...cun r..
    pasni bkak blog aku lak... tengok kat fs ape almtnyer...
    rindu zihah...
    moga Allah selamatkan dia...aaaamin...

    BalasPadam