Jumaat, 30 Julai 2010

SeLaMaT pEnGaNtiN BaRu!!!!!

aku dan ifah(bergmbar kat atas pelamin tu..hehe)

aku, huda dan adik kak yuni(yuzi)

aku dan kak yuni

Semoga berbahagia dan kekal selamanya.....kepada akak yuni dan abg saiful...

semalam,first time aku pergi rumah orang kahwin di Terengganu ni....
hehe.....

Balik kelas jer semalam dalam pukul 12 tgh hari...aku,huda dengan ifah pergi rumah kak yuni..nak makan nasi orang kawen sebenarnya,(lapo)...huhu....
akad nikahnya malam sebelumnya,tapi kitaorang semua ada kelas malam..so, tak dapat la pergi..... sorry ye,kak yuni...=)

Secara keseluruhannya,meriah jugak la walaupun diraikan secara kecil-kecilan..

Rombongan pengantin lelaki sampai dalam lebih kurang pkul 2:00 tgh hari..dengan temanya berbaju warna kuning emas....

Sesampai jer kitaorang kat rumah akak yuni,mula-mula rasa segan nk makan nasi..hehe..
jd,kitaorang bersalam-salaman dulu dengan mak cik2 yang ada kat dalam rumah masa tu...and then trus jer trun bawah makan nasi....haha...dua kali tambah...segan giler..lapar punya pasal masing-masing bru abis kelas..x makan lagi..jd kita melantak abis-abis...hehe....

Hmm...kepada akak yuni and her husband (abg saiful) semoga berbahagia ke akhir hayat hendaknya.....insyaAllah.....Selamat Pengantin Baru!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan