Khamis, 15 Julai 2010

Semester Tiga Sudah Bermula...


Sudah seminggu lebih rasanya aku ada di UniSZA ni...
hmm....rasanya macam x bersemangat je bukak sem ni..x tau knapa???
kok bisa begini??runsing btul aku...
aku rasa maybe lama sangat bercuti di rumah sem lepas...sebab tu jadi macam ni,lagipun kena 'take time' sesuaikan diri aku ni kat asrama baru..blok f..nasib baik tingkat satu...hehe...
kuliah pulak..ada yang lecterur masuk,ada yang tidak..
so,far x berapa banyak lagi assingment dan tugasan yang diberi...insyaAllah..banyak la nanti tu..huhu..=)

sem ni,insyAllah..aku amik muet...so,kena kerja kuat ckit untuk semester ni...x nak tido jer..kena kurangkan ckit tido ni..hehe...

Apa-apa pun...semoga aku menjadi yang lebih baik dalam beribadah,sikap yang lebih baik, pembelajaran, ukhuwah sesama sendiri dan sebagainya dari semester-semester yang lepas....amin...

ChaiyOok!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan